top of page

עיצוב פנים פנטהאוז

עודכן: 21 בינו׳ 2023

דירות פנטהאוז הן בחירה יוקרתית למי שרוצה לחיות בסטייל ובנוחות.


דירות מרווחות ואלגנטיות אלה כוללות לעתים קרובות חללים חיצוניים גדולים כמו מרפסת גג או מרפסת גדולה, שניתן לעצב ולקשט כדי להשלים את אזורי המגורים הפנימיים.

כמעצבת פנים, אני מתמחה ביצירת דירות פנטהאוז יפהפיות ופונקציונליות המפיקות את המרב מהמאפיינים הייחודיים הללו.

אחד השיקולים המרכזיים בתכנון דירת פנטהאוז הוא גודל הגג או המרפסת. חללים אלו הם לרוב גדולים ופתוחים, עם פוטנציאל ליצור אזור מגורים חיצוני מדהים.

כדי להפיק את המרב מהחללים הללו, כמעצבת פנים המתמחה בעיצוב פנטהאוזים, אני אוהבת לשלב אלמנטים עיצוביים הכוללים ישיבה נוחה ומפנקת, פינת אוכל ואפילו עמדת בישול או מטבח חוץ, המאפשרים לדיירים ליהנות מהחוץ בנוחות, לארח ולהכין את הכל בחוץ כך שלא יהיה מצב שבו עושים "טיילת" החוצה ופנימה.

אני אפילו בוחנת את האופציה לשירותים בחוץ לניצול מרבי של החלל.

מאפיין פופולרי נוסף שניתן לשלב בעיצוב דירת פנטהאוז הוא בריכת שחייה על הגג. בריכת שחייה על הגג יכולה לספק חוויה מרעננת וייחודית, ויכולה להוות מקום נהדר לארח אורחים. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את התקנות המקומיות ואת חוקי הבנייה לפני התקנת בריכה על הגג. יש צורך בעזרה מקצועית של מהנדס ואדריכל על מנת לבדוק את המבנה, האם המבנה יכול לתמוך במשקלה של בריכה?האם יש צורך לבצע חיזוקים בזמן הבנייה? ולוודא שהיא מותקנת בצורה נכונה ובטוחה.

אני מאוד אוהבת להשתמש בתאורה יחודית כדי להדגיש ולהעצים את החללים החיצוניים של דירת פנטהאוז. ניתן להשתמש בתאורה ליצירת אווירה חמימה ומזמינה בשעות הערב, כמו כן תאורה להדגשת אלמנטים עיצוביים מרכזיים כמו הבריכה או פינת ישיבה מיוחדת, צמחייה וכדומה.

שימוש בשילוב של סוגי תאורה שונים, כגון תאורת up and down יוצרת הדגשה ויכול ליצור אפקט דרמטי ולהרחיב חזותית את החלל.

לסיכום, דירות פנטהאוז מציעות הזדמנות ייחודית ליצור חללי חוץ מדהימים ופונקציונליים. על ידי בחינת גודל ופריסה של הגג או המרפסת, ועל ידי שילוב אלמנטים כמו בריכת שחייה ותאורה ממוקמת בקפידה, ניתן להפוך את החללים הללו לאזורים יפים ונוחים להנאת הדיירים.


ענבר עיצובים 052-8582400



bottom of page