top of page

למה צריך מעצבת פנים?


חשבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שאתם לא באמת יודעים למה? למה צריך מעצבת פנים... סיכמתי לכם כמה סיבות לכך ואיך אני יכולה לחסוך לכם כסף!

עיצוב וליווי צמוד משפצים דירה קיימת? קניתם דירה מקבלן? בונים וילה? מזל טוב!

בטח עכשיו אתם ניצבים בפני השאלות: האם לקחת מעצבת פנים? למה לקחת מעצבת פנים? האם לקחת ליווי אישי ? מה זה בעצם נותן לי? כיצד זה תורם לי ? מה היתרונות ?

אז בואו ואספר לכם. כשאני מלווה לקוחות שלי יש לי כמה עקרונות שעומדים בפני:

1. קודם כל להקשיב. להתאים את עצמי לצרכים ולרצונות שלכם. 2. לחסוך לכם זמן, הרבה זמן.... אני לוקחת אתכם למקומות הספציפיים שמתאימים לכם, מבחינה עיצובית ומבחינה כלכלית. אני יודעת מה יש לשוק להציע ואני עושה עבורכם את הסינון לאחר בדיקה והתאמה לקריטריונים. 3. נגזר מסעיף 2  נחסך מכם הרבה כאב ראש... לאיפה ללכת? מתי להזמין? מה להזמין? מי הכי אמין? היכן המוצר יהיה הכי נכון לי? אני פותרת לכם את כל כאב הראש הזה, אני עובדת עם מגוון רחב של בעלי מקצוע מהשורה הראשונה וכשאני ערבה לאנשי המקצוע ולספקים שאני עובדת איתם, אני פשוט מורידה מכם את הדילמות. 4. כסף! כן אני חוסכת לכם הרבה כסף... רוב הטעויות קורות כשלא לוקחים בעל מקצוע, ולא רק בתחום העיצוב. בדרך כלל כשמתפשרים יש לכך מחיר. לא חבל להזמין ספה ובסופו של דבר לגלות שהבד זה לא בדיוק הסגנון העיצובי שרציתם ליצור?.... חסכון נוסף הוא כאשר אני כמעצבת לוקחת אתכם לבעלי מקצוע וספקים אשר נותנים לכם הנחה שיכולה לנוע בין 5%-40% הנחה! זה המון כסף במספרים גדולים... 5. ככל שתשכילו לקחת מעצבת בשלב מוקדם של התכנון, כל האמרה העיצובית תהיה אחידה ומתוכננת בקפידה. מהקרמיקה והסניטריה ועד העציץ שמונח על המדף בשירותים. ***מינימום של שינויים שגוררים הוצאות מיותרות. 6. הצעה עבורכם: ליווי צמוד! אני מגיעה כמעט מידי יום לאתר הבנייה/שיפוץ ומפקחת מקרוב על כל העבודה הנעשית. מהקבלן, האינסטלטור, החשמלאי והזגג ועד הספקים שמביאים את ההזמנות- קרמיקה, סנטריה, ריהוט, שיש, תאורה וכו'. מוודאת שכל העבודה נעשית לפי התוכנית ואין שינויים חריגים, פועלת למזער את תופעת התוספות שכולנו חווים במהלך העבודה, תופעה שגובה מכולם תשלום נוסף ולפעמים מיותר. פותרת בעיות מול כל בעלי המקצוע שעובדים, אתגרים שמתגלים תוך כדי עבודה. מיועד בעיקר לאנשים שאינם יכולים או אינם רוצים להיות נוכחים במקום ואינם זמינים לתיאומים וירידה לפרטים כד שהעבודה תתבצע כראוי ובאופן מושלם. 7. בסופו של יום אתם ורק אתם תגורו בבית ולכן:

החוכמה בלבחור אותי כמעצבת הפנים שלכם היא ביכולת ההתאמה שלי מולכם.

ניסיון ומקצועיות ללא פשרות!

היכולת שלי לתרגם את הרצונות, הצרכים והחלומות שלכם למציאות!

מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולקבוע פגישת היכרות ללא עלות. בכל שאלה אני כאן.

ענבר לוריא, מעצבת אדריכלית פנים והום סטיילינג.

www.inbardesigns.co.il inbar@inbardesigns.co.il

bottom of page