top of page

עיצוב לובי בניין משותף - כל מה שצריך לדעת

עודכן: 15 במרץ 2023

הלובי הוא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים אל הבניין. בין אם מדובר בדיירי הבניין או באורחים שהוזמנו, חשוב שכולם ירגישו נעים בחלל זה ושיהיה מזמין עבורם. ניתן להשתמש באלמנטים עיצוביים שונים, כגון צבעים, תאורה, ריצוף וריהוט - בכדי לייצר אווירה חמה ומסבירת פנים לכל מי שנכנס ללובי. קראו עוד על עיצוב לובי בניין ממש כאן לפניכם.


איך לעצב לובי בניין?


עיצוב לובי בניין יכול להיות תהליך מהנה אך יש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון.

  • סגנון העיצוב - קודם כל, חשוב לבחור את הסגנון של עיצוב הלובי. האם אתם מעוניינים בסגנון מינימליסטי? או שאתם מעדיפים אווירה ביתית וחמה יותר? מאחר והלובי הולך לשמש דיירים רבים, מומלץ לבחור בסגנון שמתאים לקהל הרחב ולא ללכת על סטייל אדג'י מדי.

  • הצבעים - לאחר מכן, חשוב לבחור את הצבעים הנכונים. צבע הקיר יכול לשנות את כל האווירה שבחלל. על פי פסיכולוגיית הצבעים של עיצוב פנים, לצבע קיר יכולה להיות השפעה ישירה על רגשותיהם של אנשים בעת שהייה בלובי. מאחר והלובי הוא מקום מעבר או מקום המתנה, חשוב לייצר אווירה נעימה ושלווה בו. על כן שימוש בצבעים הנכונים לאופי ומיקום הבניין יכולים לייצר את האווירה הנכונה ליושבי ומבקרי הבניין.

  • התאורה - דבר נוסף שיש לחשוב עליו הוא התאורה. לעיתים רבות אנשים נכנסים אל הלובי בשעות הלילה, ועל כן חשוב שהלובי יהיה מואר ראוי. יש להקפיד למקם את התאורה כך שהיא תאפשר לכולם לראות את החלל בצורה הטובה ביותר.

  • הריהוט - אם יש לכם מקום לריהוט- מה טוב. ניתן למקם מספר כורסאות ושולחן כדי שאנשים יוכלו לשבת לפני שהם ממשיכים לדירה שלהם או החוצה. חשוב שהריהוט יהיה קל לניקוי מאחר ואנשים רבים עוברים בחלל זה. מומלץ גם שזה לא יהיה ריהוט זעקני או מסוגנן מדי שמושך את העין מאחר וזה עלול לייצר אווירה מלחיצה ועמוסה.

גם לובי קטן ראוי לעיצוב


אם אתם צריכים לעסוק בתהליך עיצוב לובי בניין קטן, זה לא אומר שעליכם לוותר על כל האלמנטים העיצוביים. עדיין ניתן לייצר אווירה נעימה בזמן עיצוב לובי בניין קטן עם מינימום פריטים.


במי ניתן להיעזר בעת עיצוב פנים בלובי בניין?


אם אתם מחפשים מעצבת פנים מקצועית בעלת ניסיון רב שנים בתחום העיצוב והאדריכלות אתם מוזמנים לפנות אל סטודיו ענבר עיצובים, שישמח ללוות אתכם ולייעץ לכם במסע המופלא בו אתם מתחילים!

052-8582400




bottom of page