top of page

כתבה בעיתון קו למושב - שבועון המושבים

עודכן: 17 באפר׳ 2023

ענבר לוריא מנהלת את סטודיו "ענבר עיצובים".

בפרויקט התמקדנו בעיצוב פנים כולל של בית פרטי בסגנון כפרי חמים ומזמין. לכל בית ולכל משפחה יש את הסגנון הייחודי שלה ואני כמעצבת פנים של הפרויקט משתדלת לתת את כל תשומת הלב לפרטים שחשובים להם.

בפגישה הראשונה שלנו היה חשוב ללקוחות להסביר לי שהם מאוד רוצים ליצור את הקן החמים שלהם. המשכנו והעמקנו ברצונותיהם, והבנתי שהסגנון המתאים להם הוא כפרי עדין, בגוונים מרגיעים וזורמים עם קריצה לגוונים מפתיעים. הם רצו שהבית יהיה ידידותי לתפעול עם מקומות אחסון ולתת דגש על פרקטיות ועיצוביות יחדיו וכל זאת כמובן בסגנון המתאים להם.

תקרה גבוהה

בחלל המרכזי של הבית - סלון ומטבח, קיימת תקרה גבוהה שנותנת לחלל מראה מאוד גדול וגבוה, משימה לא קלה הייתה למלא את החלל הזה בדיוק במידה הנכונה. הגוון הטבעי של העץ הושאר כדי לתת לבית את המראה החם והטבעי שהם כל כך אוהבים. הגובה הצריך תשומת לב מיוחדת גם בתכנון החלל כך שהריהוט יהיה תואם מבחינת הגודל והגוונים, שלא יראה דל או קטן ומנגד-שלא יהיה מגושם ומכביד.

תאורה

על מנת להאיר את החלל בצורה נכונה היה צורך בתכנון תאורה. חישובי שטח של החלל נעשו תוך התחשבות בתקרה הגבוהה, על מנת להתאים את כמות האור בצורה אופטימלית. מינונים נכונים והדלקות שונות מייצרות את התאורה האידאלית. התקרה באזור הוויטרינה בסלון הוארה בעזרת גופי תאורה ממוקדים לתקרה המשמשים בנוסף כתאורת ערב נעימה. במטבח הותקנו מוטות נמוכים במטרה למקד את גופי התאורה בגובה המתאים על מנת להאיר את משטחי העבודה. פתחי יציאת האוויר של המזגן תוכננו כך שלא יפריעו לעיצוב הפנים ועדיין יימזגו את החלל בצורה מיטבית.

גוונים ועיצובים

שילוב של גוונים ומשחקי גוונים מדגישים אזורים שונים בבית. נעשה שילוב בין חומרים טבעיים כמו עץ וגוונים בהירים על מנת לתת תחושת רכות ונעימות ועם זאת, שולבו גוונים עזים כמו טורקיז וכחול כהה למראה אנרגטי וצעיר. דלתות האסם בחדר שינה הורים תוכננו עוד משלב הבנייה על מנת שיותאמו בצורה הנכונה ביותר, תוך התחשבות במסילה המיוחדת של דלתות האסם ובנפח של הדלתות.

שילוב של ספסל ועמדת איפור כפרית, מעמד לתכשיטים, משולב מראה וגוונים מונוכרומטיים משרים אוירה מאוד רגועה ונעימה בחדר השינה. בחדר הילדים השתמשנו באותם הגוונים על מנת ליצור המשכיות והרמוניה בבית. גוונים אלו משרים בחדר הילדים שלווה לה הם זקוקים על מנת להירדם לשינה נעימה ורגועה. האנרגיה המיוחדת שנוצרה בחלל זורמת וקלילה ונותנת תחושה כפרית וביתית. אני מאמינה שהתפקיד שלי כמעצבת פנים הוא קודם כל להקשיב ללקוחות לכל החלומות שלהם, לתת במה לרגשות שלהם ועוד בשלב התכנון לאפיין את הכל לתוכנית שלמה. ביחד נבנה את בית חלומותיהם תוך הקשבה, עמידה בתקציבים ובזמנים.

ליצירת קשר עם ענבר מוזמנות להיכנס לאתר, לאינסטגרם ולבלוג שלה.

לעיתון הדיגיטלי כנסו




052-8582400


bottom of page