top of page

כתבה במגזין בנין ודיור - עיצוב דירת קבלן ביבנה

עיצוב פנים של דירת 5 חדרים, דירת קבלן ביבנה, עיצוב של מעצבת הפנים ענבר לוריא, סטודיו ענבר עיצובים

איך הפכה דירה סטנדרטית מקבלן לקן מגורים מעוצב?

כשהמשפחה גדלה - הדירה מתכווצת. כך קרה למשפחה שארבעת החדרים בדירה האהובה עליהם לא הספיקו להם. הם רכשו דירת קבלן סטנדרטית שבה חמישה חדרים שבעזרת המעצבת הפכה לקן מגורים יפה ומפנק

כתבה מאת: גילי אריאל צילום: הודיה סיביל

עיצוב: ענבר עיצובים בבעלות ענבר לוריא

שטח הדירה: 130 מ"ר התקציב: 450,000 עיצוב פנים: ענבר לוריא

העיקר שהדיירים התאהבו בדירתם החדשה הכול התחיל בשיחה לבבית בין בעלת הבית והמעצבת שלמדו יחד בתיכון. הדיירת הבהירה לענבר שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה והמעצבת תצטרך להתמודד עם רצונותיה. לענבר זה לא היה חדש, הסיטואציה הזאת חוזרת על עצמה כמעט בכל פרויקט, כשהיא, במקצועיות רבה, מוצאת את שביל הזהב שמחבר בין רצון הלקוחות לרעיונות והתוכניות שהיא עושה עבורם. השינוי המהותי ששולב בדירת הקבלן הסטנדרטית, היה החלפת הריצוף בכל הדירה לפרקט עץ. בהתאמה לכך ולטעמם של הדיירים נבחרו גוונים בהירים ועדינים שהחליפו את הלבן ששלט בדירתם הקודמת. משחקי הצבעים והשילוב הין חומרים בולט במרחב החברתי כמו ביתר הבית.


מתאהבים ממבט ראשון כן, ככה זה קורה כשמתכוננים להיכנס לדירת קבלן סטנדרטית ופתאום מגלים קן מגורים מעוצב בהתאמה מושלמת למשפחה שגרה בו. את פני הבאים מקבל ארון שעוצב בגוונים של שחור ועץ טבעי ומולו, מטבח חדש, מאובזר ופרקטי שלגווניו האפורים הותאמו כיסאות גבוהים בגוון וורוד רגוע ומרגיע. איך אפשר שלא להתחיל ולהתאהב? הכיסאות הוורודים מוסיפים נקודת צבע עדינה לעיצוב המטבח וארון הכניסה בהם בולטים גווני שחור אפור ועץ במרקם מחוספס מיוחד ומודרני עיצוב פנים: ענבר לוריא צילום: הודיה סיביל

חדר רחצה לזוג ושני כיורים סיפור דומה קורה בחדר הרחצה הכללי, הדיירים ביקשו להשאיר אותו בצורתו המקורית, המעצבת ראתה את הפוטנציאל להפוך אותו להיכל רחצה כייפי. היא הגישה להם תוכנית שבה הגדילה את הפתח, ועיצבה ארון לאורך כל הקיר כשמעליו שני כיורים ושתי מראות מעוגלות. עיצוב דומה בצבעים אחרים נראה בחדר הרחצה של ההורים.


לילדים – לבן + הצבע שבחרו בחדרי הילדים נשמר מראה נקי ועדין, בשילוב של תמונות מתוך עולמם של הילדים. כל אחד מהם בחר גוון אחד שבאמצעותו יצרה המעצבת מסגרת סביב או באזור המיטה.


העיצוב המינימליסטי שבחדרי הילדים לא הפריע למעצבת לתכנן מקומות אחסון. בסופו של תכנון וביצוע מדויק, בתוך הארונות הגדולים יש מקום למשחקים, לבגדים, ללימודים בקיצור להכול.


מסדרון כמבואה מסתורית הכניסה ליחידת המגורים של ההורים טומנת בחובה תחושה של מסתוריות שמובילה להפתעה. במעבר נעים, רגוע וייחודי מתקדמים לכיוון סוויטת ההורים. הדבר הראשון שנגלה לעין זו כוננית איפור עם מראה ותאורה כשבהמשך, במרכז החדר, ממוקמת המיטה.


לא סתם חדר שינה

במרכזה של סוויטת הורים מפנקת הוצבה המיטה. עם תוספת של טפט בגוון ורוד בטקסטורה מחוספסת עדינה, גוון שחוזר על עצמו בשפת העיצוב שנבחרה לדירה, וקיר זכוכית בדוגמת גלינה, המפריד את אזור השינה מחדר הרחצה. השקיפות החלקית שלו מחד שומרת על האינטימיות בחדר הרחצה ומצד שני יוצרת תחושה של מרחב גדול.


מילה מהמעצבת

הדבר החשוב ביותר ליצירת פרויקטים ייחודים, יצירתיים ומרשימים הוא להקשיב לרצונות הדיירים, להתחשב מאוד מטעמם האישי ועם זאת, להביע ולהציע את הרעיונות המקוריים והמקצועיים של כל מעצב ולגבות אותם בסקיצות ו/או הדמיות שיקלו על בעלי הבית להבין ולראות מה הכוונה.

להמשך הכתבה כנסו >>>

ליצירת קשר עם ענבר מוזמנים להיכנס לאתר, לאינסטגרם ולבלוג שלה.

052-8582400



052-8582400


bottom of page