top of page

המהפכה בעיצוב הפנים: כיצד אני מייצרת חללים יפים?

אני ענבר לוריא, מעצבת פנים מאיזור המרכז, יש לי סטודיו לעיצוב ואדריכלות פנים, עיצוב לבתים פרטיים, וילות יוקרה, לדירות קבלן ודירות 5 חדרים וכן דירות יוקרה, מעצבת גם משרדים וחללים מסחריים ובנוסף לובאים ומתחמי קניות.

בכתבה זו אני אספר לכם על המהפכה שאני מובילה בתחום עיצוב הפנים, מעצבת שמלווה את תהליך העיצוב מתחילתו ועד סופו, ביעילות ויסודיות והכל עם חיוך.



הגישה שלי לעיצוב הפנים


המהפכה שאני מייצרת היא לא רק באסתטיקה או בסגנון, אלא בגישה שלמה לעיצוב הפנים.

אני מאמינה שעיצוב הפנים הוא לא רק לעשות את החלל יפה, אלא להבין את הצרכים, הרצונות והחלומות של הלקוחות, ולהגשים אותם בצורה הטובה ביותר. אני משתמשת בערכים של יצירתיות, חדשנות, פרקטיות ואיכות, ומשלבת בין ידע מקצועי, ניסיון רב ותשומת לב לפרטים. אני מקשיבה ללקוחות שלי, מכירה את התקציב והזמן שלהם, ומוצאת את הפתרונות המתאימים לכל פרויקט.


התהליך שלי לעיצוב הפנים


בכל פרויקט שאני עושה, אני מתחילה בלהכיר את הלקוחות שלי באופן אישי. אני משאירה את הדעות המוקדמות בצד, ואני מנסה להבין את האופי, הטעם והאווירה שהם רוצים ליצור בחלל שלהם. אני משתמשת בשאלונים, בסקיצות, בלוחות השראה ובדוגמאות מעבודות קודמות שלי, כדי להגיע לחזון משותף ולהסכים על המטרות והציפיות.

 

לאחר שאני יודעת מה הלקוחות שלי רוצים, אני מתחילה בתכנון החלל. אני משתמשת בכלים מתקדמים ובטכנולוגיות חדשניות לתכנון החלל. אני משתמשת בתוכנות עיצוב גרפי, במודלים תלת-ממדיים, כדי להראות ללקוחות שלי איך החלל שלהם יראה בסופו של דבר. אני מאפשרת להם לחוות את החלל באופן חזותי ותחושתי, ולהביע את הדעות וההערות שלהם בכל שלב של התכנון.

לאחר שאני מסיימת את התכנון החלל, אני מתחילה בביצוע עיצוב הפנים. אני מקפידה על התאמה מושלמת בין הרעיון למציאות, ומשגיחה על כל הפרטים הקטנים. אני מחברת בין החומרים, בצבעים, בריהוט, באביזרים ובתאורה, ומוסיפה את המגע האישי שלי.

אני משתמשת בסגנונות ובטרנדים שונים, ומשלבת בין ישן לחדש, בין מקומי לגלובלי, בין קלאסי למודרני.

כמעצבת פנים חשוב לי לייצר חללים שמשקפים את האופי והאור של הלקוחות שלי, ומעניקים להם תחושה של נוחות, יופי ואושר.


אני גאה להיות מעצבת פנים שמייצרת מהפכה בתחום, מציעה ללקוחות שלי חוויה מלאה ומרגשת, שמשנה את החיים שלהם לטובה. אני מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, כי על איכות לא מתפשרים.

אני מודה לכל הלקוחות שלי על האמון וההערכה שהם נותנים לי, ואני מקווה להמשיך לעצב חללים יפים ומושלמים לעוד הרבה שנים.

 

אם אתם מעוניינים להכיר אותי יותר, או לקבל ייעוץ או הצעת מחיר לפרויקט שלכם,

אתם יכולים לבקר באתר שלי (inbardesigns.co.il), להשאיר את הפרטים שלכם, ולקבל ייעוץ או הצעת מחיר ללא התחייבות.

אתם גם יכולים להתקשר אלי בטלפון 052-8582400, או לשלוח לי מייל ל-inbar@inbardesigns.co.il, ולספר לי על הפרויקט שלכם.

 

bottom of page