top of page

עיצוב פנים מסחרי

על השירות 

אם בעבר משרד היה חדר אפלולי שבו הורינו נאלצו להעביר את השעות הטובות ביותר של היום כדי להביא פרנסה הביתה, היום רבים כבר מבינים כי למקום שבו אנו עובדים יש השפעה מכרעת על הבריאות ועל מצב הרוח שלנו, על המוטיבציה שלנו ליצור ולתרום ממרצינו להצלחת העסק וגם על ההצלחה האישית שלנו. עיצוב פנים של משרדים בשילוב תאורה נכונה תוך ניצול מקסימלי של החלל לפונקציות שונות יכול לתרום רבות להעלאת תחושת השייכות של העובד למקום, לחזק את המרץ והאנרגיה שלו לעבוד וליצור, לחזק קשרים בין העובדים באמצעות פינות ישיבה ומטבחון מאורגן ונוח, ולכם, בעלי העסק, להרגיש שאתם בבית השני שלכם.

כל מה שצריך לדעת על עיצוב פנים של משרדים

על מנת שהמשרד יהפוך ממקום שבו העובדים ספונים בתוך חדריהם והמוטיבציה שלהם לעבוד הולכת ופוחתת עם הזמן, הפכו את המשרד למקום שכיף לבוא אליו בבוקר ונעים לשהות בו במהלך היום באמצעות עיצוב משרדים. להלן מספר טיפים כיצד להפוך חלל עבודה לבית שני:

  1. עיצוב פנים המתחשב בצרכי העבודה של העובדים שלכם – משרד אשר מכיל חללים מגוונים המתאימים לסיעור מוחות, לפגישות אישיות עם לקוחות, לעבודה שקטה, מטבחון איכותי, תאורה נעימה וסביבה מעוררת השראה, מתחשב בצרכי העבודה של העובדים שלכם. מעצבת פנים טובה תדע כיצד לחלק את החלל כך שיהיה בו מקום לכל דבר .

  2. עיצוב פנים המותאם לתחום העיסוק שלכם – אין זה משנה אם אתם מנהלים סלון ליופי או משרד עורכי דין. התאמה בין בחירת הצבעים, המרקמים, הריהוט והתאורה יכולים להשפיע רבות על תחושת הנינוחות של הלקוחות שלכם אצלכם. חלל עבודה מזמין ונעים לשהייה יתרום רבות להצלחת העסק שלכם.

  3. בריאותכם ובריאות העובדים - בעולם המערבי אדם מבלה בין 8 – 10 שעות בממוצע במקום העבודה. חשוב לדעת שתאורה נכונה, ריהוט איכותי, צבעים מסויימים ואוורור טוב עשויים לתרום רבות לבריאותכם ובריאות העובדים שלכם בזמן השהייה הממושכת בו.

בקיצור, כיף של חוויה, מהכניסה עד ליציאה.

עיצוב מסחרי קונספטואלי לפי אופי העסק, עיצוב פנים פונקציונלי ויצירתי התומך בלקוח ובצרכים הלוגיסטיים של העסק, כל זאת יאפשר פלטפורמה תפעולית נוחה ושוטפת, מלאה בהשראה והנאה.

תכנון תוכניות, קונספט עיצובי ,בחירת בעלי מקצוע, בחירת ספקים ופיקוח.

שירותי עיצוב הפנים למשרדים כולל עיצוב של לובי המשרד וכן עיצוב פנים של לובי בנין במשרדים.

שלכם,

ענבר לוריא, מעצבת פנים

סטודיו לעיצוב פנים - ענבר עיצובים

bottom of page