top of page

עיצוב פנים חדרי הורים

על השירות 

המרחבים האלה הם המקום אליו אנו נסוגים בסופו של יום ארוך, שבו אנו מתחברים עם אהובינו ושם אנו נטענים.

כמעצבת פנים, התשוקה שלי היא לעצב את החדרים הללו בצורה פונקציונלית ויפה, המספקת חלל שהוא באמת מיוחד וייחודי.

אחד המרכיבים המרכזיים בעיצוב פנים של חדרי הורים הוא יצירת תחושת יוקרה ופינוק, חדר שינה הורים עם חדר רחצה מרווח עם מקלחת גדולה או אמבט פרי-סטנדינג יכול לספק את התחושה האולטימטיבית של הרפיה והתחדשות. שימוש בחומרים שונים מאפיינים כל לקוח בצורה שונה, יש שיעדיפו מראה של שיש ואחרים שיעדיפו בריקים בדוגמת פישבון, יש כאלה האוהבים מראה מאופק ואחרים שאוהבים צבעים נועזים.

כל אלו יכולו להוסיף נופך של אלגנטיות ותחכום.

היבט חשוב נוסף בעיצוב פנים של חדרים אלו הוא יצירת תחושה של אינטימיות ונעימות. ניתן להשיג זאת באמצעות שימוש בצבעים חמים, תאורה רכה וריהוט נוח. שימוש בחומרים טבעיים, כמו עץ ואבן, יכול גם לעזור ליצור תחושת חיבור לטבע ולהכניס תחושת רוגע ושלווה לחלל.

בנוסף ליצירת תחושת יוקרה ואינטימיות, חיוני גם לעצב חדרים אלו מתוך מחשבה על פונקציונליות. השימוש באחסון מובנה ובפתרונות חכמים לחיסכון במקום יכולים לעזור לשמור על המרחב מאורגן ונקי מבלגן, תוך מתן תחושה של פרקטיות.

עיצוב החלל המושלם עבור זוגות והורים עוסק ביצירת האיזון המושלם בין יוקרה, אינטימיות ופונקציונליות. על ידי בחינה מדוקדקת של כל אחד מהמרכיבים הללו ועבודה צמודה עם הלקוחות שלי, אני כמעצבת פנים מסוגלת ליצור חלל שהוא באמת ייחודי ומיוחד, וכזה שהלקוחות שלי ישמחו לחזור אליו הביתה בסופו של יום.

לסיכום, עיצוב פנים חדר ההורים או חדר הזוגות אינו רק יצירת חלל יפהפה, אלא גם מקלט פונקציונלי ומרגיע, וכזה שייתן לכם השראה לבלות יחד ולהצעיר את הזוגיות.

שלכם,

ענבר לוריא, מעצבת פנים

סטודיו לעיצוב פנים - ענבר עיצובים

bottom of page