top of page

כתבה במגזין - כמה טיפים


היוש,

אז השתתפתי בכתבה על עיצוב פנים במגזין נטו של ישראל היום, ורציתי לשתף אתכם/ן:

ענבר לוריא, בת 36 מחולון בעלת ניסיון של 14 שנה בתחום, מעצבת ואדריכלית פנים המתמחה בהגשמת חלומות עיצובים מציינת כי בתחילת התהליך העיצובי חשוב לעשות שיחה מקדימה ומעמיקה עם הלקוח על חיי היום יום וההרגלים שלהם בבית .

"אני שמה לב שרוב המשפחות שאני מלווה צריכות מקומות אחסון פרקטיים אך עם זאת מעוצבים ומתאימים לאוירה בבית.

לדוגמא, ליד הכניסה לבית יש צורך בארון שבו שמים את כל התיקים, המעילים וכו, אני משתדלת להתאים ארון בעיצוב אישי המשלב פרקטיות ודקורציה"

אומרת לוריא ומוסיפה, "בחדר הרחצה הראשי בבית, אני מעצבת לפי מספר עקרונות חשובים שמנחים אותי, למשל, הנדסת אנוש שמתבטאת במרחקים בין האסלה לקיר, נוחות פתיחת דלת המקלחון, בכניסה לחדר הרחצה אני מעדיפה שתמיד יראו את הארון אמבטיה, וכל זאת עם התאמת העיצוב, הצבעים והזרימה בחלל.

עיצוב חדרי ילדים זה השלב הכי כיפי ומלא קסם בתהליך העיצוב, שלב שבו אנו מערבים את הילדים בתהליך עיצוב החדר שלהם, אני נעזרת במילוי שאלון וכך מבינה מה החלומות שלהם, איך תיראה הפינה הפרטית שלהם בחדר, לאילו צבעים הם נמשכים ובהתאם לכך מעצבת את החדר ומאבזרת אותו, בדגש על מקומות אחסון ונוחות.

יש חשיבות לתכנון מקדים ולהעלותו לתוכנית אדריכלית, עד יצירת סט תכנית עבודה לקבלן. כך יש מינימום של טעויות ומקסימום הבנה לקראת מה אנחנו עומדים. בתוכנית יש צורך לציין את המיקום של החשמל, האינסטלציה, התאורה ועוד. לאחר מכן אפשר לבנות קונספט עיצובי ולהתאים בין כל חלום להגשמתו."


ענבר עיצובים 052-8582400

bottom of page