top of page

יש לי נטיה כזו


יש לי נטיה כזו להיות מאוד החלטית. תמיד ידעתי מה אני רוצה עוד כשהייתי ממש קטנה...

הכל התחיל לפני בערך שלושים שנים, הייתי אז בת שלוש. ההורים שלי מאוד אהבו טיולים ואבא שלי אהב במיוחד לראות ארכיאולוגיה. תתפלאו, מאוד אהבתי ארכיאולוגיה גם. זו הנגיעה הראשונה שלי לעולם העיצוב והאדריכלות. תדמיינו ילדה קטנה, ממש, גם במימדים, הולכת ושואלת:” איפה הם היו מתקלחים?” ו”איפה הם היו הולכים לשרותים?” קצת מוזר שילדה כל כך קטנה שואלת שאלות על מבניות האתר, אבל את כולם זה הצחיק.

מגיל מאוד צעיר הייתי מחוברת לעולם הגדולים, ותמיד ידעתי מה אני רוצה. רקדתי בלהקה מקצועית עם משמעת מאוד גבוהה. למשל כשכולם היו נשארים מאוחר בל”ג בעומר, עושים מדורה ונהנים עם החבר’ה, אני הייתי צריכה ללכת לישון מוקדם כי ביום למחרת הייתי צריכה להיבחן. מבחנים של האקדמיה הממלכתית של אנגליה לבלט. זה נשמע רציני וכך זה אכן היה. בחורה רצינית אני, זה עשה אותי מאושרת. כשגדלתי מעט התקבלתי למגמת מחול, והמשכתי את דרכי האמנותית. סיימתי את התיכון עם 5 יחידות אומנות ו 5 יחידות מחול ופה הגיע המכשול הגדול - הצבא. סבלתי, פשוט היה לי נורא. כך רקמתי לעצמי את דרכי העצמאית. התחלתי לימודי איפור תוך כדי הצבא ועבדתי באותה החברה. אף פעם בוסים לא עשו לי טוב אז לאחר שנה החלטתי לפרוס כנפיים ולצאת לעצמאות. בזמן שכל החברים נסעו לטייל בעולם אני החלטתי שאני מקימה עסק ובמקביל משפחה. סוג של חלום שהתגשם, להיות אמא צעירה. התחתנתי עם אהבת חיי. קנינו דירה קטנה ומגעילה. הופ הנה המפגש השני המשמעותי עם עולם העיצוב והאדריכלות. בראש ראיתי הכל, ראיתי איך אני שוברת אותה לגמרי ובונה מחדש. ועשיתי זאת.

בירח הדבש בנופים של קוסטה ריקה הירוק, הטבע והים השפיעו עליי. כל השלווה והנחת, ואיתם החפירות שלי עם עצמי, נפל האסימון מה אני רוצה להיות כשבאמת אהיה גדולה, מעצבת ואדריכלית פנים. בום. חזרתי לארץ והתחלתי לימודים מיד וכך באמת התחיל הרומן שלי עם השליחות שלי, התשוקה שלי, האהבה שלי, פעם שלישית גלידה, תוך כדי גידול שלושת הבנות שלי, מאתגרות כמו כל ילד, מאוהבת בהן. ללא ספק אני אמא טוטאלית. ביחד איתן, מגדלת את העסק שלי שסוף סוף מקבל את היחס המגיע לו.

החודש הזה חוגגת 8 שנים לענבר עיצובים INBAR DESIGNS. יש לי נטיה כזו להיות החלטית והחלטתי, החלטתי לפני 11 שנים מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה. מעצבת אדריכלית פנים והום סטיילינג.

bottom of page